Oldalak

2016. április 3., vasárnap

Életem első stúdiófotózása - Modellfotós sorozat

Halihó Csantavák! :)
Most szombaton részt vettem egy fotós workshopon (hála Volom Sárinak, a Photos of my life zseniális fényképészének), úgyhogy egy kis szemezgetés következik a tegnap született képekből.

Modell: Merényi Dorka
Köszönet az asszisztenciáért Volom Sárinak és a Wtamas Studio tulajdonosának!
Egyik nagy kedvencem. :3

Az iménti képeket egy roppant egyszerű, de nagyszerű technikával csináltam: a modell mögé reflektort helyeztem, így a hátulról jövő fényben gyönyörűen látszottak a vízcseppek, amiket egy társam oldalról bespriccelt az exponálás pillanatában.

A műterembérlés ugyan elég borsos árú, de nagyon megéri, mert profi berendezést és szakértő segítséget lehet kapni arra a pár órára, éééééés van SOFTBOX (soha nem gyűlne össze rá magamtól a pénzem). Teljesen beleszerettem a softboxokba, tiszta, lágy fényt adnak, és ha csak az egyik oldalról világítjuk meg a modellünket, akkor jól el lehet játszani az arcon megjelenő árnyékokkal.
 Végül jöjjenek a körvakuval és a kék-piros világítással készített fotóim...
Örök kedvencem. <3

Nagy élmény volt ez a workshop nekem, sok új tapasztalattal gazdagodtam. Remélem mehetek majd fotózni újra stúdióba minél hamarabb, teljesen beindult a fantáziám, hogy milyen szuper dolgokat lehetne csinálni egy jól felszerelt helyen.

A színfalak mögött.
Kellemes délutánt,
Üdv: Szoni <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése